سلام عرض میکنم خدمت همهی شما عزیزان، همراهان برنامه استیج دکتر آزاده قربانی هستم مدیر اجرایی و مدیر روابط بینالملل کلینیک مدرن. افتخار این رادارم که امروز میزبان یکی از مهمانان این برنامه باشم. همانطور که میدانید برنامهی استیج گوشههای مختلفی دارد قرار است برنامههای مختلفی را به شما نشان دهیم که در خصوص چهارچوب مدرن است . یکی از آن برنامهها این است که ما خدا رو شکر توانستهایم رضایت مندی بیمار ایمپلنت خود را جلب کنیم. امروز میزبان یکی از مراجعهکنندگان خود هستیم که با کلینیک ما آشنا شدن و ما توانستیم خدمات درمانی را به آنها ارائه دهیم و اینکه آیا رضایت دارن یا ندارن؟ پیشنهادی را برای ما دارند؟ دیگر میسپارم به دست خودشان تا توضیحات کامل را برای شما بدهند.
عرض خوش آمدگویی به مهمانمان و از ایشان میخواهم که خودشان را معرفی کنند و بقیه توضیحات را خدمت شما بدهند.من مهدی فراهانی هستم، نحوهی آشناییام با مجموعه دفتر کاری من نزدیک مجموعه بود و با توجه به اینکه یکی از دوستانم که سابقه اینجا داشتند و به پیشنهاد ایشان ، من تقریباً مجموعه شمارا میدیدم به همین دلایل آمدم اینجا و ویزیت شدم که بعدازآن به دلیل یک سری شرایطی که دیدم و ویزیتی که شدم با توجه به حسن اخلاق که از پرسنل اینجا دیدم با توجه به نظم خواستی که دیدم و مقایسهای که داشتم با مجموعه قبلی که برای درمان میرفتم، ترجیح دادم کاردرمانی خود را اینجا شروع کنم .من در حرفهای شما متوجه شدم که میگفتید مارا دنبال میکردید، از چه طریقی؟ یعنی اینجا حضور داشتید یا از طریق شبکههای مجازی ما را دنبال و رسد میکردید؟ میتوانم بپرسم چگونه با ما آشنا شدید؟ من در فضای مجازی شمارا دنبال نمیکردم عرض کردم خدمتتان که یکی از دلایلی که موجب شد بیایم اینجا این بود که مجموعه را میدیدم چون نزدیک مجموعه بودم و اینکه یکی از دوستان نزدیک من در اینجا سابقه درمان داشت و به من پیشنهاد دادند .من درمان خود را در کلینیک دیگری انجام میدادم که در فاز دیگری بود.باعث افتخار من است که توانستیم خدمترسانی داشته باشیم که رضایت شمارا جلب کنیم .
چه درمانی را اینجا انجام دادین؟ آیا درمان عمومی بوده یا تخصصی؟ و اینکه فرمودین یک سری تفاوتها در اینجا دیدین که در مراکز دیگر ندیدین. میشه لطفا برای اینکه مخاطبین ما هم با آن جزئیات آشنا شوند یکم بازکنید که ببینیم شرایط مدرن را چطور دیدین؟
در وهلهی اول که یک پیشنهاد به من شد که آمدم در این مجموعه و در دید بصری که اول داشتم در این مجموعه آمدم، خب خدماتی نگرفته بودم که بخواهم رضایتی داشته باشم یا بخواهم ادامه دهم اما با توجه به اینکه هر مجموعهای که نظم درونش برقرار است از نظر خود من میشود به آن اطمینان کرد. در این مجموعه نظم را در همان روز اول که برای ویزیت آمدم احساس کردم و مهمترین چیزی که نظرم را جلب کرد حسن اخلاقی بود که در پرسنل اینجا دیدم. دوباره دارم تاکید میکنم زیرا چند مجموعه را دیده بودم این باعث شد که من کار خود را ادامه دهم و ویزیت شدم . مرحله بعد با توجه به اینکه من میخواستم ایمپلنت انجام دهم یک بحث مالی آن بود که با توجه به پرزنتی که مرا کردند و اون محصول را برای من توضیح دادند و قیمت را به من اعلام کردن، احساس کردم که نرمال است و چیزی است که مرا راضی میکند که در اینجا خدماتی را دریافت کنم و بعدازآن که مرحله درمانیام شروع شد، همان نظم و همان رفتار و تبحر را در پزشکان اینجا دیدم که باعث شد ادامه بدهم و دندانهای دیگر هم کارهای دیگری داشت که من مراجعه کردم. تقریبا حدود دوسال است که در خدمت شما هستم.یک موضوعی که هست در صحبتهای خود به این اشاره کردین که رضایت شما را توانستیم جلب کنیم. همیشه یک سطح ارتقایی وجود دارد ، اینکه پیشنهادی داشته باشید برای مجموعهی کلینیک مدرن که بتواند این خدمترسانی را خیلی بهتر از قبل به تمام مراجعهکنندگانش داشته باشد. اگر پیشنهادی دارید لطفا توضیح دهید که ما بتوانیم انشاءالله آن را اجرا کنیم که درصد رضایتمندی و اگر جایی هست که شاید شما بهعنوان مراجعهکننده به آن توجه کردین که شاید مدرن از آن غافل شده باشد به آنهم اشارهکنید.
واقعیت این است که من با توجه به اینکه در ایران مجموعههای خدماتی بعد از یک مدتی که خدمات ارائه میدهند و پیشرفت کار در آنها ایجاد میشود با توجه به کیفیتی که دارند من تقریبا از روز اولی که آمدم این را احساس کردم با توجه به حجم مراجعهکنندهای که اینجا میدیدم این پیشرفت را حس میکردم که اینجا هرروز مراجعهکننده بیشتر میشود، این حسن را دارا بود که افت کیفیت راندیدم اما با توجه به سابقهای که در مجموعههایی که در ایران معمولا دیده میشود که بعد از زمانی این ارائه خدمات افت میکند به خاطر شرایطی که مراجعهکننده زیاد میشود، من هنوز این افت راندیدم که واقعا خیلی خوب است که برمیگردد به همان بحث نظم و مدیریتی که در اینجا وجود دارد. تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که کیفیت حفظ شود که واقعا خیلی مهم است که بتوانید این را حفظ کنید چون یکی از چیزهایی که من را جذب خود کرد همین نظم و کیفیتی بود که ارائه شد.خیلی متشکرم از این پیشنهادتان ، صد درصد کلینیک مدرن برای حفظ رضایتمندی، هرروز تلاش میکند و امیدوارم که این افت کیفیت را هیچوقت نداشته باشیم و امیدوارم هیچ کلینیکی نداشته باشد.
آقای فراهانی آیا پیامی برای مخاطبین ما دارین که شاید بخواهند تازه اقدامات درمانی خود را شروع کنند یا اینکه غافل هستند از هرگونه اقدام برای درمان دهان و دندان خود و انتخاب اینکه در چه مراکزی انجام دهند، اگر پیامی دارید بفرمایید. دندان یک قسمت مهمی از بدن است که اگر یک مقدار رسیدگی بهموقع انجام نشود، همان کاری که من انجام دادم یعنی من اگر ایمپلنتی که در اینجا انجام دادم یک مقدار زودتر درمانش را شروع میکردم کار به ایمپلنت نمیکشید خب ترجیها هم از نظر مالی به نفع مراجعهکننده است و هم ازلحاظ اینکه هر چیز طبیعی بهتر از این است که بخواهیم کار مصنوعی در دندان خود انجام دهد. روی این حساب زمان ویزیت و اینکه ویزیت سالیانه را حداقل انجام دهند که مشکلات کمتری دارند و اینکه بابت انتخاب یک مجموعه مهمترین چیز ازنظر خودم که در اولویت است و میبینم همان نظم و ترتیبی است که باید وجود داشته باشد. این نظم و ترتیب باعث ارتقای کیفیت میشود و اینکه گزینشی که اینجا انجام شد در پزشکان، چون من قبلا سابقه داشتم این حس را کردم که این گزینشی که در انتخاب پزشکانی که در این مجموعه فعال هستند خیلی کمک میکند به اینکه رضایتمندی را در وهلهی اول تامین میکند و رضایتمندی ایجاد میشود ولی اگر خدمات خوب گرفته نشود تمام آن هزینهها و آن انرژی که صرف شده از بین میرود. اما در این مجموعه تقریبا مکمل هم هستند ازلحاظ خدمات پزشکی هم ازلحاظ خدمات مشتری مداری که اینجا انجام میشود واقعا قابل رضایت مشتری است.خیلی ممنون هستم از اینکه وقت گذاشتید، باعث افتخار است که ما توانستیم رضایت شمارا جلب کنیم و امیدوارم که رضایت تمام مراجعهکنندگان خود را در حد شما جلب کرده باشیم .بازهم تشکر میکنم امیدوارم که همیشه در سلامت کامل باشید و متشکرم از حضورتان. خواهش میکنم متشکرم از دعوت شما خیلی خوشحال توانستم در خدمت شما باشم حداقل یکگوشهای از زحمات شمارا جبران کنم. این را میدانم که در یک مجموعه رضایت مشتری، خستگی را از تن مدیریت و پرسنل آنجا به درمیکند و میدانم که چقدر برایشان لذتبخش است .واقعا دوست داشتم یکجایی بتوانم این تشکر را از شما داشته باشم و امیدوارم فقط این کیفیت و تلاشی که انجام میشود هرروز بهتر شود و موفق باشید. ممنونم شما هم موفق باشید.
همانطور که برنامه را مشاهده کردین نشست ما بود با یکی از مراجعهکنندگان مدرن باعث افتخار است که توانستیم رضایت ایشان را جلب کنیم و پیشنهادی که برای کلینیک داشتند این بود که افت کیفیت نداشته باشیم و این مدیریت و سازماندهی که در این مجموعه است در بخش پذیرش در بخش درمان، آیتی و بقیه قسمتهای مدرن. این را به ما پیشنهاد دادند که همیشه در همین سطح بمانیم . لازم میدانم این را خدمت شما بگویم که ما سدد این هستیم که هرروز به این مدیریت و به این سازماندهیها و جذب بیماران خود با رضایت بالا ارتقاع بدیم و بتوانیم این رضایتمندی را بهجایی برسانیم که همه مراجعهکنندهها بتوانن پشت این تریبون قرار بگیرند و با تکتک شما عزیزان صحبت کنند. موضوع دیگر این است که هدف مدرن دقیقا همین موضوعی است که این مراجعهکننده امروز به آن اشاره کرد.ما امیدواریم با این برنامه استیج که هدفش آگاهی و اطلاعرسانی در حوزه دهان و دندان است تکتک شما عزیزان در این سطح ارتقاع پیدا کنید و آگاهیتان در این زمینه بالا برود و ما شاید این باشیم که تمام کلینیکها با مراجعهکنندگان کمتری با مشکلات دهان و دندان مراجعه کنند و کلینیکها خلوت شود حتی کلینیک مدرن به امید آن روز، امیدوارم که تکتک شما عزیزان در صحت و سلامت کامل باشید و به امید آن روزی که تکتک کلینیکها مراجعهکنندگان خیلی کمی داشته باشند به امید دیدار تا برنامه بعدی.