رضایت مندی بیمار ایمپلنت دندان

رضایت مندی بیمار ایمپلنت دندان – قسمت سوم

فهرست مطالب

در خدمتتون هستیم با رضایت مندی بیمار ایمپلنت دندان ، جناب آقای محمدابراهیم عطاری بعد از دو سال که یک مقداری لقی توی پروتز ایجاد شد آمدن بدون اینکه دیناری از ما پولی بگیرند وجهی بگیرند اسکروش عوض کردن کارهایش را انجام دادند به معنای واقعی یک کلینیکی که ما مثلاً من در فیلم‌های خارجی می‌بینیم که چجوری کار می‌کنند و این‌ها همان جوری بود دکتری که من را پذیرایی می‌کند می‌خواهد دندان مرا کار کند از مصالح، لوازم و استریل این‌ها همه درجه‌یک باشد و خساست نکند یک‌بارمصرف کار کند شیک کار کند تمیزکار کند این‌ها را من می‌خواهم مداوم من پیگیر کار بودم تماس‌هایی که می‌گرفتم وسایلی که می‌آورند خساست به خرج نمی‌دهند یعنی اگر یک‌بار یک‌چیزی رو باز کردن از استریلش خارج شد برای بار دوم می‌گذارند کنار یکی دیگر . بازگوید به عیان است چه حاجت به بیان است. ممنون که با ما همراه هستید استیج مدرن این هفته در خدمت محمدابراهیم عطاری هستند یکی از مراجعه‌کنندگان عزیز کلینیک مدرن و بررسی میزان رضایت مندی بیمار ایمپلنت دندان ، ما برداشتمان این هست که آقای عطاری از ما یک رضایتی دارد ما توانستیم یک خدمت درمانی تقریباً قابل قبولی را برایشان داشته باشیم و رضایتشان را جذب کنیم باعث افتخار ما است که توانستیم خدمت‌رسانی به آقای عطاری و مراجعه‌کنندگان دیگر را داشته باشیم خیلی خوش‌آمدید آقای عطاری ممنون که وقت گذاشتین و مهمان برنامه ما هستید و بینندگان ما با شما بیشتر آشنا بشوند

رضایت مندی بیمار ایمپلنت دندان از کلینیک مدرن

بسم الله الرحمن الرحیم محمدابراهیم عطاری هستم مهندس عمران حضورتان عرض شود از سال نودوشش برای ایمپلنت من به کلینیک مدرن مراجعه کردم از همان اول با تحقیقاتی که به عمل آوردم تو منطقه دیدم خب کلینیک هستش به اینجا مراجعه کردم و بدون هیچ‌گونه تعصب خاصی کارهایی که برای من انجام شد تو این کلینیک به زبان ساده و خیلی ابتدایی باید بگویم که بسیار عالی بود. عشق و شب‌ها و رندی مجموعه‌ای مراد است چون جمع شود معانی گوی و بیان توان زد. واقعاً من در طی این مدتی که با کلینیک مدرن کارکردیم تمام کمالات فنی بوده است که در کارهای دندان‌سازی و دندان‌پزشکی انجام می‌دادیم و انجام می‌دهیم چون دندان اولین ورودی غذا به معده انسان است و وارد بدن می‌شود و آنجا هستش که این غذا اگر یک‌دندان خوبی داشته باشیم یک پروتز خوبی دردهانت باشد دندان فاسد نداشته باشید دندان پوسیده نداشته باشید با شیره‌های بزاق دهان غذا خوب جویده می‌شود و می‌رود یعنی کسی که می‌خواهد بدن سالمی داشته باشد و از بدنش استفاده خوب بکند باید دندان‌های خوبی داشته باشد که ورودی تمام چیزهایی هستش که می‌خورد و در بدنش می‌خواهد احیا بشود و تبدیل به انرژی و پروتئین و مواد خاصی بشود حالا از همه این‌ها که بگذریم کلینیک مدرن من سال نود شش مراجعه کردم و خیلی با تخصص خوب و با تکنولوژی و با تکنیک خوب به معنای واقعی یک کلینیک که ما مثلاً در فیلم‌های خارجی گاهی می‌بینیم که مثلاً چجوری کار می‌کند همان جوری بود خب اون اوایل یکمی ایراداتی داشت از سال نود شش که من آمده بودم ولی هرروزی که می‌رویم جلو مراجعه می‌کنم می‌بینم نه بهتر شده و بهتر می‌شود و هم پرسنل بسیار مجرب و خوب و بسیار بامحبت و باصفا برخورداشون و وقتی‌که آمدیم دکتر اون بیس را برامون کارکرد و رفت توی اسکرو و بست ، خانم دندان‌ساز آمد پروتز را روش را کار کند خب اینجا این حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد و ربطی به کسی هم ندارد این پروتز پرید رفت توی حلق ما ما فکر کردیم رفت توی مری نگو رفته بود توی نای بعد رفتیم عکس‌برداری کردیم دیدیم تو رییه من هست هیچی رفتیم بیمارستان موسسه دانشوری آنجا این را درآوردند این پروتز این دندان را ولی جالبش اینجاست که خوبی‌اش اینجاست که تمام عوامل این کلینیک مداوم پیگیر کار بودند با تماس‌هایی که می‌گرفتند و با برنامه‌هایی یعنی این‌ها من را رها نکردن که آقا برو دنبال کارت حالا حادثه پیش آمد فلان و این‌ها ولی نه حتی تمام هزینه‌های من را پرداخت کردند حضورتان عرض شود که من که خدا پیغمبری راضی هستم از ایشان چون بعد از دو سال که یک مقداری لقی توی پروتز ایجاد شدآمدم بدون اینکه دیناری از ما پولی بگیرند وجهی بگیرند اسکروش را عوض کردند کارهاشو انجام دادند خیلی کار انجام دادند ضمن اینکه هرجایی بود کلی هزینه رو دست من می‌گذاشت ولی نه این‌ها بدونِ هرگونه وجهی کار ما را انجام دادند ، خوبی کار کلینیک این است که همه یک انسجام خوبی برای مشتری دارند یعنی این‌جوری نیستش که مشتری آمد کارش را انجام بدهند بعد ولش کنند بگن آقا حاجی حاجی مکه نه این نیازمند این است که پیگیر کار باشند تلفن می‌کنند هرماهی یک‌بار هر دوماهی یک‌بار سالی یک‌بار آقای ایکس شما دندانتان چطورِ راضی هستید نیستید خب ما همین چیزها را می‌خواهیم خب وقتی مشتری می‌آید دنبال کار دندانش دلش می‌خواهد که کار خوب انجام بشود و یک نفر باشد که مواظب این باشد که این شاید یادش برود اصلاً این مسئله دیگر نمی‌دانم خانوم اگر شما صحبتی چیزی دارید بفرمایید من سؤالتان را جواب بدهم. آقای عطاری فرمودید که تحقیقات محلی انجام دادید اینکه ما را انتخاب کردید اینکه به ما اعتماد کردید بالاخره هرکدام از ماها بخواهیم یک درمانی را انجام بدهیم شاید خیلی تحقیقات انجام بدهیم شاید از افراد متفاوت بپرسیم که آیا مثلاً این مرکز را می‌شناسید آشنایی دارید یا اینکه پزشک خوب بهم معرفی کنید. شما فقط از طریق تحقیقات محلی ما را انتخاب کردید؟ یا نه پرس‌وجوهای دیگری هم داشتید؟ یا به فرض با بیمارهای ما صحبت کردید پروسه آشنایی‌تان را دوست دارم بیشتر بدونم که به چه صورت بوده است. پروسه آشنایی من خب من یک‌دندان سازی دیگر و کلینیک دیگر حالا اسم نمی‌برم حالا رفته بودم اونجا یکارایی انجام دادند خب بد نبود خوب بود ولی اس ام اس و پیامی برا من رسید و تحقیق کردم در موردش آمدم خودم یک‌بار مراجعه کردم بدون اینکه مسئله‌ای هیچ باشد. بعد دیدم که مکان خوبیه به‌هرحال ما هم تجربه‌ای داریم تو این مسائل من خودم بعداً به بچه‌ای باجناقم را فرستادم حدود هشت ایمپلنت بالا و پایین در دندانهاش کار گذاشت. من خودم به‌حساب تشویقش کردم آمد و راضی بود الان همدیگر را که می‌بینیم میگم چطورِ ایمپلنتت؟ میگه خوبه داره کار می‌کند خب کار خوب برنامه خوب حساب‌وکتاب خوب وقتی‌که جلب مشتری داشته باشد جلب رضایت بیمار که می‌آید اینجا هزینه می‌کند بعد دندان که خیلی حساسیه اصلاً دندان‌درد اصلاً آدم‌رو بیچاره می‌کند. خب شب نمی‌توانید بخوابید. اینکه کاری که برای این دندان انجام می‌شود کار درست و خوبی باشد هم‌چین تو چشم مردم است یعنی مردم اول صورت را نگاه می‌کنند. وقتی به قلمبه‌ای اینجایت باشد که یک حالت دردی تو چهره تو باشد خب این معلومِ هیچ لذتی ندارد نه غذا خوب می‌توانید بخورید نه خوب می‌توانید حرف بزنید نه می‌توانید باکسی مراوده بکنید. این است که خیلی مهم است این مسئله و افرادی هم که باید کار بکنند و می‌کنند حتماً آدم‌های متعحدی هستند که سعی می‌کنند کارشان خیلی خوب برجسته و عالی باشد. حالا اگر یکجایی یک کلینیکی هست که همه باهم انسجام دارند و باهم کار می‌کنند پیگیر هستند؛ و به هم دیگر سرویس می‌دهند. این خیلی خوب است کار از دستشان در نمی‌رود همه زیر نظرشان هستند. آقای عطاری آیا پیامی برای کلینیک ما دارید که بتوانیم اینکه ما باعث شدیم که رضایت شما جلب شود آن‌ها حادثه‌ای که برای شما اتفاق افتاد آن حس مسئولیت را واقعاً پرسنل انجام دادند و این را شما گویای آن هستید. ولی بالاخره هر جا تو هر شرایطی که ما باشیم یکجایی ارتقا وجود دارد یکجایی برای بالا بردن رضایت برای بالا بردن کیفیت وجود دارد.

کیفیت درمانی کلینیک دندانپزشکی مدرن

همان‌طور که آقای عطاری فرمودند باید سعی کنید که درمان‌هایمان را به تعویق نیاندازیم شماهایی که هنوز تصمیم نگرفتید درمانتان را انجام دهید و یا اینکه تردید دارید کجا را انتخاب کنید برای اینکه داشتن یک کیفیت گرفتن یک کیفیت درمانی خوب حق تک‌تک شما عزیزان است اگر شمایی که کلینیک ما را کامل نمی‌شناسید حتی در مجموعه ما حضور پیدا نکردید و از نزدیک به ما مراجعه نکردید. شاید یکسری پیشنهاد‌ها برا ما داشته باشید که آن‌ها هم از جایگاه بالایی برخوردار است و ما سرتاپا گوشیم تا پیشنهادت شمارا گوش دهیم شاید پیشنهادی داشته باشید که راه ارتباطی‌تان با ما راحت‌تر باشد با ما در ارتباط باشید سایت ما گویای کامل کلینیک مدرن هست اینکه در کلینیک چی می‌گذرد، چه اتفاقاتی افتاده کامل می‌توانید از نزدیک از طریق سایت ما با ما همراه باشید منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم؛ و انشاالله در برنامه دیگر استیج مدرن بتوانیم یک مهمان دیگر همانند امروز که رضایت مندی بیمار ایمپلنت دندان مجموعه رو بررسی کردیم و رضایتش را جذب کردیم در خدمتشان باشیم.

پیام رضایت مندی بیمار ایمپلنت دندان برای کلینیک مدرن

آیا پیامی دارید برای کلینیک مدرن؟ به عرضتان برسانم که چی بگم وقتی‌که می‌بینم همه‌چیز خوب است. آدم بیاد مثلاً از چایی آنجا ایراد بگیره که چرا چایی خراب است. خب برای چایی نیامدم که من آمدم برای دکتری که من را پذیرایی بکند و می‌خواهد دندان من را کار کند. از لوازم، وسایل، استریل این‌ها همه درجه‌یک باشد. خساست نکند و یک‌بارمصرف کار کند. شیک کار کند و تمیزکار بکند من این‌ها را می‌خواهم من کیفیت درمانی مدنظر من هست ولی اگر دکوراسیون خوب و هوای اتاق هم خیلی خوب باشد و پذیرایی خوب بکنند. خیلی هم عالی می‌شود ولی کیفیتی که من دیدم همه وسایلی که میارن خساست به خرج نمی‌دهند؛ یعنی اگر یک‌بار یک‌چیزی را باز کردن از استریل خارج شد بار دوم دیگر از اون وسایل استفاده نمی‌شود. مثلاً اگر از یک دستکشی برای کاری انجام دادند دیگر همان دستکش را برای کار بعدی و دهان بیمار بعدی استفاده نخواهند کرد؛ و برای یک دستکش نمیان ذهن بیمار را خراب بکنند و کل کار خودشان را هم زیر سؤال ببرند. دکترا هم که همه در کار خودشان عالی هستند. خب وقتی آدم چیز بدی نمی‌بیند چی بگوید. برای بینندگانی که با ما همراه بودند توی این جلسه‌ای استیج مدرن آیا پیامی دارید به دلیل اینکه شاید خیلی‌ها نمی‌توانند اعتماد کنند شاید نحوه اعتماد کردن نحوه‌ای اینکه پرس‌وجو کنند که اون جای قابل‌اعتماد را پیدا کنند ندانند به خاطر همین موضوع درمانی که در اسرع وقت باید پیگیری و آن را انجام دهند به تعویق می‌اندازند و شرایط خودشان را حادتر می‌کنند پیامی دارید برای این عزیزان؟ می‌گوید سخن عشق تو بی‌آنکه بیاید به زبانم رنگ ورخصار نشان می‌دهد از سّر نهان آن بازگویم که بنالم ز بد احوالی حالم بازگوید عیان است چه حاجت به بیان است. مشک آن است که خود بگوید نه آن است که عطار بگوید نه که عطاری بگوید. من هر چه هم که بگم طرف خودش باید بیاد برود و برنامه کار خودش را درست بکند و پشت گوش نیندازد. خب اگر می‌بینید که آبگرم یا آب سرد می‌خوری دندانت گیز میده تو بدون که یک عواملی هست که دارد این کار را می‌کند خب پیگیر باش خب تو می‌خواهی بذاری دندان خراب بشود و پوسیده بشود بعد مشکل برات ایجاد بکند بعد بری دندان‌پزشکی باید علاج واقع را قبل از وقوع کرد اولین گیزی که می‌دهد باید به دکتر مراجعه کنید شاید مینای تو یک خراشی ایجادشده و نفوذ می‌کند به بافت زیری دندانت نباید بگذارید کار به‌جاهای باریک کشیده بشود اینکه باید به‌سلامت دندان خیلی باید توجه کرد. تمام سیستم و گوارش بدنت را دندان دارد برنامه‌ریزی می‌کند الان شما حساب کنید می‌خواهیم نووپان درست کنید. خب نووپان خردکن دارد ورود اولیه نووپان خردکن است وقتی خردکن تو و اون چیپسی که تو می‌خواهی کارکنی جواب ندهد اون چیپس لازم نباشد خب مسلماً لایه‌ای را که می‌فرستی زیر پرس اون نووپان خوبی بار نمیاد تا دست می‌زنید می‌بینید که می‌شکند خب هیچکس طالب همچنین چیزی نیست. این است که غذا وقتی می‌رود داخل معده باید باشیره و بزاق هان که در آنجا جویده شده خوب باشد اون موقعِ ها پدر من بهم می‌گفت که بیست چهار بار غذا را بجوید اینکه الان واقعاً می‌بینم که راست می‌گفت باید غذا خوب جویده بشود. دندان خوب دندان سالم باعث می‌شود که اصلاً سیستم ارکانیز طرف همیشه شاداب باشد بتواند کارهای روزمره را انجام بدهد. من میگم کلینیک مدرن یا هر جای دیگه ای به‌سلامت دندانشان برسند مواظب باشند و درد دندان را پشت گوش نیاندازید. آقای عطاری ممنون بابت صحبت‌های شیرینتان اینکه خیلی روان، خیلی راحت با بینندگان ما صحبت کردید اطلاعات و سرگذشتتان را در اختیارشان قرار داده‌اید و عملاً دارید راهنمایشان می‌کند که هر چه زودتر درمان دندان خود را انجام دهند اصولاً صالح کار خودشان را بهتر می‌دانند و فرمایشات شما کاملاً درست است خیلی خوشحالیم که امروز در خدمتتان بودم باعث افتخاره که توانستیم رضایتتان را جلب کنیم امیدوارم هرروز بتوانیم رضایتتان را بیشتر و امکانات بهتری را بهتان ارائه بدهیم. بنده هم از تمام کارکنان کلینیک و کارهایی که انجام دادند تشکر می‌کنم و به‌عنوان یک مراجعه‌کننده کوچک تقاضا می‌کنم همین منش را ادامه بدهند انشاالله که موفق و مؤید و پیروز باشید.

تهیه شده در گروه کلینیک دندانپزشکی مدرن رضایت مندی بیمار ایمپلنت دندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آخرین مقالات